close
我獻給您平靜
我獻給您愛
我獻給您友誼
我看見您的美
我聽見您的需要
我感受到您的感覺
我的智慧來自最高源頭
我向您內在最高源頭致敬
讓我們工作在一起

I offer you peace
I offer you love
I offer you friendship
I see your beauty
I hear you need
I feel your feelings
My wisdom flows from the highest Source
I salute that Source in you
Let us work together

arrow
arrow
    全站熱搜

    光禾華德福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()