close
史代納 博士著                       多蘿提亞.密兒 賴心詩 合譯校訂

24 9/8-9/14/2013
不斷地它自己創造著,
靈魂的生命察覺到了自己;
宇宙之靈,努力著,
藉由自我的認知來更新自我,
而來自靈魂中的黑暗
創造出自我引發的意志之果。   
24th  week  9/8-9/14/2013 
Unceasingly itself creating,
Soul life becomes aware of itself;
The cosmic spirit, striving on,
Renews itself by self-cognition,
And from the darkness of the soul
Creates the fruit of self-engendered will.

光中的孩子﹣兒童的心靈週歷

作者  麥可. 波頓                                  賴心詩 譯
24 9/8-9/14/2013
在努力往目標前進行時,
在我的心裡我感到新的堅定感。
這我之中的神性有著瞭解的見地
讓我的意志充滿了熠熠光芒。
而在這些隱藏的深處裡,這些光芒放射發光,
只要把光明帶到黑暗裡,就能讓好果子成長。
24th  week  9/8-9/14/2013 
In striving forth toward the goal,
I feel new firmness in my soul.
The I-of-God in knowing sight
Fills all my will with gleaming light.
And in these hidden depths, this radiant glow,
By bringing light to darkness, makes the good fruit grow.
arrow
arrow
    全站熱搜

    光禾華德福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()