close
心靈週歷   史代納博士

 40 1/5-1/11/2012
當我活在靈性的深處
並且駐留在我靈魂的根礎中
那裡流入了來自於心的愛之世界,
宇宙字語的火熱的力量
去填補那徒勞無用的自我錯覺。
40th  week 1/5-1/11/2012
And when I live in spirit depths
And dwell within my soul’s foundations
There streams from love-worlds of heart,
To fill the vain delusion of the self
The fiery power of the cosmic Word.


光中的孩子﹣兒童的心靈週歷
作者  麥可. 波頓

40  1/6-1/12/2013
在我所處的深處之神秘是如此地深,
當它們​​盤旋掃過,我感到銀色的波浪,發光閃爍,
從我自己的心,如同透過ㄧ層沈睡面紗看到這美好的光,
勇往直前:真正的愛,昇起,
從黑暗中洶湧而出進入外面的世界。
所有徒勞的幻想逃離!他們絕無法停留
當我的心的感受,如ㄧ朵玫瑰般真實而柔弱,
展開迎接新的一天。
40th  week 1/6-1/12/2013 
And I live in depths of Mystery so deep,
I feel how silver waves, which gleam and glisten as they’re swept and swirled
From my own heart, like lovely lights seen through a veil of sleep,
Go forth: true love, arising, surging from the darkness out into the world.
All vain illusions flee! They must not stay
When my heart’s feelings, true and tender as a rose, unfold to greet the day. 

轉自優律斯美台灣
arrow
arrow
    全站熱搜

    光禾華德福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()