close
心靈週歷 史代納博士 著
第 34週 11/24-11/30
在內心秘密的感到
所有被我保藏的陳舊是如何的
被這新提升的自我意識加速了:
這個應當醒覺,將宇宙力量向前傾出倒入
並進入我生命的外在的真實行動
和成長,將我塑造成真正的生命存在。

34th week 11/24-11/30
In secret inwardly to feel
How all that I’ve preserved of old
Is quickened by new-risen sense of self:
This shall, awakening, pour forth cosmic forces
Into the outer actions of my life
And growing, mould me into true existence.

光中的孩子﹣兒童的心靈週歷
作者 麥可. 波頓

第34週 11/25-12/1/2012

很久以前種植的豐富的寶藏
是如此地黑暗、很深的在我的靈魂中,
被我的意志從睡眠中喚醒了。

他們成長,他們流向進入了世界。
他們承載星辰內涵裡的偉大價值,
通過我愛的言行舉止,凝聚天堂和地球。

34th week 11/25-12/1/2012
Rich treasures planted long ago
Within my soul, so dark and deep,
Are wakened by my will from sleep.

They stream into the world; they grow.
They bear star-substances of greatest worth,
Through loving deeds of mine, uniting heaven and earth.
arrow
arrow
    全站熱搜

    光禾華德福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()