心靈週曆 第16週 7/14-7/20/2013


                  史代納 博士著                       多蘿提亞.密兒 賴心詩 合譯校訂
在內在護佑著來自靈性之禮
是我直觀感受的嚴厲命令,
這圓熟之禮來自神性
在靈魂深處中成熟
讓自我能夠呈現出他們的果實。
16th  week     7/14-7/20/2013 
To shelter spirit gift within
Is stern command of my intuition,
That ripened gifts divine
Maturing in the depths of soul
To selfhood bring their fruits.



光中的孩子﹣兒童的心靈週歷
作者  麥可. 波頓                             賴心詩 譯
16  7/14-7/20/2013
現在,我必定要建造一個美好值得的地方
太陽可以在其中好好地閃耀。
我的雙臂包圍著他 恩典的贈禮,
出生於這夏季之光的光澤。
這個房子要能成形,需要照料和技巧和藝術工藝;
但這個太陽在哪裡呢?它住在我的心裡。
16th  week  7/14-7/20/2013 
NOW must I build a worthy place
Wherein the Sun may shine aright.
My arms enfold him – gift of grace,
Born of the sheen of summer’s light.
To form this house takes care and skill and art;
Where is this Sun? It dwells within my heart.
arrow
arrow
    全站熱搜

    光禾華德福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()