心靈週曆 第21週 8/18-8/24/2013


                    史代納 博士著                       多蘿提亞.密兒 賴心詩 合譯校訂
我感到神奇的力量,結出果實
而獲得中的力量使我能夠給予我自己。
我感知到種子漸成熟
而在期望中,光﹣充滿,
在我之內與自我的力量交織。
21 st  week  8/18-8/24/2013 
I feel strange power, bearing fruit
And gaining strength to give myself to me.
I sense the seed maturing
And expectation, light-filled, weaving
Within me on my selfhood’s power.


光中的孩子﹣兒童的心靈週歷
                              作者  麥可. 波頓                             賴心詩 譯
 21  8/18-8/24/2013
新的事物漸漸累積,增長中
我的內心深處,向外湧動。
種子成熟中,樹液流動著;
力量流入,光亮湧入。
火精靈在我周圍閃亮著,賜予了溫暖和意志力:
“唱我們夏季力量的火熱的歌!”我聽到他們鼓勵。
21st  week  8/18-8/24/2013 
SOMETHING new is mounting, growing
Deep within me, outward surging.
Seed is ripening, sap is flowing;
Power streaming, light emerging.
Fire-spirits sparkle round me, warmth and will-bestowing:
“Sing our fiery song of summer strength!” I hear them urging.
arrow
arrow
    全站熱搜

    光禾華德福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()