心靈週曆 第 28週 10/6-10/13, 2013


史代納 博士著                       多蘿提亞.密兒 賴心詩 合譯校訂

 28 10/6-10/13/ 2013
在新近復甦的內在生命,我可以,
感到我自己廣闊的視野,
思考的光芒被力量充滿了
這是來自靈魂中太陽的力量
能夠解決生命中的奧秘,
長久以來被希望所痲痹的雙翼,
願望現在授予圓滿。
28th week 10/6-10/13/ 2013
I can, in newly quickened inner life,
Sense my own wide horizon.
And power filled rays thoughts-
Coming from soul's sun power-
Can solve the mysteries of life,
Granting fulfillment now to wishes
Whose wings have long been lamed by hope.


光中的孩子﹣兒童的心靈週歷
作者  麥可. 波頓                                  賴心詩 譯

28 10/6-10/12/2013
清爽、更新、充實,
我站在這個金色的、秋天世界的光裡。
神拿著ㄧ把,有著奇妙強大力量的劍
祂將劍交給那些在靈魂裡,有著明亮燃燒火焰之愛的人。
這如太陽光束般閃爍的劍放射,灼熱,
在黑暗中照耀,讓我確定和堅定。
沒有危險的惡龍在我的道路上讓我需要害怕;
我已裝備了光之神的給予﹣被太陽鍛造的力量,純潔!
28th  week  10/6-10/12/2013 
Refreshed, renewed, replenished I am standing
Within this world of golden autumn light.
A wondrous, mighty sword the gods are handing
To those whose souls with fire of love burn bright.
This flashing sword like sunrays streaming, searing,
In darkness shines and makes me firm and sure.
No dragon on my path need I be fearing;
I’m armed with light-God –giving, sun-forged, pure!
arrow
arrow
    全站熱搜

    光禾華德福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()